12 grudnia 2013

Nagroda dla Zaklinacza słów

Kochani, niedawno publikowałam na blogu recenzję książki, która skradła moje serce i z pewnością mogę ją zaliczyć do moich ulubionych. Tą książką jest "Zaklinacz słów", niezwykła historia, która oczaruje każdego. Jeżeli do tej pory nie mieliście okazji zapoznać się z tą pozycją, musicie koniecznie to nadrobić! Powieść napisana przez Shirin Kader, właśnie otrzymała 3 nagrody, co już świadczy o tym, że to lektura naprawdę warta uwagi. Wyróżnienia jakie zostały przyznane książce, to  NAGRODA GŁÓWNA-WYBÓR INTERNAUTÓW(oraz dwa odrębne wyróżnienia) w plebiscycie "Najlepsza książka na zimę" oraz " Najlepsza książka na Gwiazdkę" organizowanym przez serwis Granice.pl.



Tutaj możecie znaleźć moją recenzję:  http://ciszaczasija.blogspot.com/2013/11/zaklinacz-sow.html



4 komentarze:

  1. Chyba faktycznie muszę poznać tę książkę skoro taka jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że o niej nie słyszałam... Ups ^^'

    Bukwa

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zdecydowanie od dłuższego czasu jestem zainteresowana tą książką...czekam tylko aż stanieje lub na jakąś promocje;) Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie;) O widzę zmiany na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezadługo styczeń, miesiąc promocji, więc może uda Ci się upolować tę książkę w przystępnej cenie:)
      Zmiany są, w końcu mam za oknem zimę, więc pora pożegnać się z kolorową jesienią:)
      Pozdrawiam!

      Usuń