Wakacyjny konkurs Sosenki i Artillo

Witajcie,
mam dla Was kolejny konkurs, jednak tym razem o wiele atrakcyjniejszy. Dlaczego? Dlatego, że oprócz książki ode mnie, do wygrania są także atrakcyjne nagrody ufundowane przez galerię Artillo.
Nagrodami tymi są piękny notes wykonany z papierów scrapbookingowych, oraz dwie drewniane zakładki do książek. Wszystkie przedmioty są już u mnie w domu i czekają na nowego właściciela. Muszę przyznać, że są cudowne i o wiele ładniejsze niż na zdjęciach poniżej :) W sumie sama zazdroszczę osobie, która je wygra ;) Konkurs trwa do 28 lipca, natomiast wyniki ogłoszę następnego dnia.

Nagrody:


Zasady i warunki konkursu:

Warunek jest jeden - w konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski :)
Zasady są proste. Wystarczy zostać obserwatorem mojego bloga, dodać mnie do obserwatorów google+ (lub polubić na fb, jak kto woli) oraz zamieścić baner konkursowy na swoim blogu. Oczywiście, jeżeli ktoś nie posiada bloga, nie musi zamieszczać banera. Zachęcam jednak do rozpowszechniania informacji o konkursie, ponieważ jeżeli zgłosi się bardzo dużo osób, to nagrody ufundowane przez Artillo będą w przyszłości coraz ciekawsze:)

Banery konkursowe (możecie sobie wybrać, który Wam się najbardziej podoba):

Previous
Next Post »
66 Komentar
avatar

Zgłaszam się ale jak coś to tylko po cudeńka od Artillo :) książkę mam, znam i polecam. Można tak?
Obserwuje od dawna jako KasikO do Google+ też już dodałam
baner tu http://ksiazek-swiat.blogspot.com/p/akcje-z-sieci.html za chwilkę będzie

Balas
avatar

Kulturalna bierze udział, obserwuje i wkleiła baner oraz liczy na wygraną :)
http://qltura.blogspot.com/

Balas
avatar

Ciekawy konkurs. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom zabawy:-)

Balas
avatar

Cudowne nagrody ;). Zgłaszam się oczywiście :)
Obserwuję jako kwiatusia
Nie mam bloga.
Pozdrawiam,
kwiatusia1@gmail.com

Balas
avatar

I ja również się zgłaszam :)
Obserwuję jako rozalia sz., do Google+ też już dodałam. A i baner ma już swoje miejsce: http://oazarozalii.blogspot.com/p/rozdania.html
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, będzie mi miło :)

Balas
avatar

Książki Fleszarowej Muskat towarzyszyły mi wiernie podczas wakacji dawno,dawno temu.Zgłaszam się oczywiście.Obserwuję od dawna.Pozdrawiam Jola
jolunia559@wp.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się:) Bloga obserwuję jako madziusia, baner dodaję u siebie:)
Fajny pomysł na konkurs:)
Pozdrawiam:)

Balas
avatar

A jeżeli ktoś nie ma konta google+ to w jaki sposób ma Cie zaobserwować? Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Dziewczyna z szafy", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com :)

Balas
avatar

Celna uwaga, nie pomyślałam wczoraj gdy pisałam:) Już naniosłam poprawki w tekście:)
Dzięki i również pozdrawiam:)
P.S.
Recenzję czytałam i jest bardzo zachęcająca, z pewnością obejrzę ten film:)

Balas
avatar

Zgłaszam się. :)
asia.bolly@wp.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się oczywiście :)
Obserwuję jako: Lilith
Dodałam do google+ i polubiłam na FB :)
Banerek: http://ineedaread.blogspot.com/p/konkursy.html
Pozdrawiam,
alilithk@gmail.com

Balas
avatar

Jeszcze nie zdarzyło mi się nic wygrać, dlatego zgłaszam się :)
Obserwuję jako Pati.
Pozdrawiam :)

Balas
avatar

baner dodałam u siebie na blogu :)

Balas
avatar

No to zaryzykuję i się zgłoszę, ania123423@wp.pl

zapraszam na mój blog http://mojerecenzjeksiazek.blog.onet.pl/ tam również trwa konkurs

Balas
avatar

Zgłaszam się, oczywiście :-) Super nagrody!
Obserwuję jako Claire, a na Google+ jako Claire G.
Na Facebooku lubię jako Jagoda G.
Banerek umieszczam na blogu (www.im-bookworm.blogspot.com) w zakładce 'konkursy'.

Pozdrawiam :-)

Balas
avatar

Zgłaszam się. Obserwuje jako awiola, a na google+ jako Wioleta U.
Baner umieściłam w zakładce Konkursy, oto link: http://subiektywnie-o-ksiazkach.blogspot.com/p/konkursy.html
adres e-mail: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
Pozdrawiam!

Balas
avatar

Książki uwielbiam, a zakładek nigdy dość, bo czytam po kilka na raz :)
pozdrawiam, Ewa

Balas
avatar

biorę udział :)
obserwuję jako: sylviaaa100
sylviaaa100@interia.pl

Balas
avatar

jak najbardziej zgłaszam się :)
z chęcią zaopiekuję się nagrodami ^^
obserwuję jako Kasia Przepiórka
banerek zamieszczony :)

Balas
avatar

I ja się zgłaszam,
obserwuję jako agf
dodałam do googli
bloga nie mam
a.filipowska@poczta.onet.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się : dodałam do google banerek na blogu: ksiazkitopasja.blogspot.com
e-mail:basia3147@gmail.com
obserwuje przez google + : jako Barbara B

Balas
avatar

zgłaszam się :)
murba78@gmail.com

Balas
avatar

Zgłaszam się :D
e-mail: ulalala-98@tlen.pl
obserwuje na blogu jako Veritaserum
dodałam do kręgu google+
banerek na: http://bookiza.blogspot.com/

Balas
Ten komentarz został usunięty przez autora. - Hapus
avatar

Obserwuję jako Martyna Szuf
nie mam bloga :(
emszufnarowska@o2.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się
julia321998@gmail.com
obserwuję jako Julia K.
google+ jako Julia Kopeć
baner: in-corner-with-book.blogspot.com

Pozdrawiam :D

Balas
avatar

Zgłasza się 90a obserwatorka ;)
obserwuję jako Nely
Google+ Aleksandra Barańska
bloga niestety nie posiadam
mail olunia1881@wp.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się do konkursu:)
banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

Balas
avatar

Oczywiście że się zgłaszam! :)

baner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
obserwuję jako Patka
patrycja.kuchta.uK@gmail.com

Balas
avatar

A i jeszcze jedno: 27 wyjeżdżam za granicę na dwa tygodnie, czy w razie czego poczekasz na adres?

Balas
avatar

Oczywiście, że poczekam:) Nie ma sprawy:)

Balas
avatar

Jesteś pierwszą osobą, którą dodałam do kręgów, na tą okazję specjalnie utworzyłam profil. Jestem ciekawa czy ta funckja dobrze się będzie sprawdzać:)
Zatem:
Obserwuję od dawna jako Salwinia
Kręgi jako Salwinia Pływająca
mail: kliva-net@tlen.pl
A banner w zakładce "konkursy".
A, no i zgłaszam się:)

Balas
avatar

Bardzo mi miło:) Dziękuję Ci:)U mnie na razie nie ma problemów z tą funkcją, ale przyznam, że prawie jej nie używam:)

Balas
avatar

Zgłaszam się, obserwuję jako ja, banerek na blogu

Balas
avatar

Zgłaszam się :)
jurcys676@gmail.com
google+ jako Renata Jasz
e-mail: rj676@wp.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się! Obserwuję i dodałam do kręgów :)
mail: g_gumciobook@onet.pl
Banerek zaraz pojawi się u mnie na blogu :)

Balas
avatar

Zgłaszam się:)
e-mail: aga2353@gmail.com

Balas
avatar

Zgłaszam się!
Obserwuję jako: Nefmi
A na Google+ jako: Hania P.
E-mail: nefmisblog@onet.pl
Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

Pozdrawaiam!

Balas
avatar

Zgłaszam się :)
e-mail: zuzanka.dd@vp.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się :)
Obserwuję jako: kasiulka90
A na Google + : Katarzyna K
E-mail: elementarz90@gmail.com

Baner na blogu: http://skrytkaslow.blogspot.com/ (po prawej stronie)

Zapraszam również na konkursik do mnie :)

Balas
avatar

Zgłaszam chęć przygarnięcia cudeniek ;)
Obserwuję jako ObsesjaKasiulka
Konta na Google+ nie posiadam ale obserwuję przez bloglovin jako Kasia Roszczenko

email: kasiulek17@gmail.com
Banerek na blogu http://zksiazkawdloni.blogspot.com na prawej szpalcie

Balas
Ten komentarz został usunięty przez autora. - Hapus
avatar

Biorę udział ^^
Obserwuję jako: Sophie Carmen, na Google+ tak samo.
e-mail: daruniadec@gmail.com
Banerek: http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/

Pozdrawiam,
Sophie Carmen.

Balas
avatar

Zgłaszam się oczywiście :)
Obserwuję jako Piotr
Nie mam bloga.
Pozdrawiam,
hakan999@interia.pl

Balas
avatar

obserwuję jako Sabii
baner isthemagichereforever.blogspot.com
na g+ Sabi S.
sabela87@gmail.com

Balas
avatar

Zgłaszam się, obserwuję na google+, banner na blogu w zakładce "konkursy".
Mój mail to hanka-cyganka@wp.pl

Balas
avatar

"Spotkałam" Twojego blog dzięki temu konkursowi i spodobał mi się więc "zostałam na dłużej" :D
W konkursie chętnie wezmę udział.
Banerek tu:
http://czytanie-a-myslenie.blogspot.com/
(Zajrzyj, może Ci się spodoba:D)
thrish10213@gmail.com

Balas
avatar

Zgłaszam się:)
Obserwuję bloga i na G+ jako Natalia Dobosz.
banerek: http://natropieksiazki.blogspot.com/p/konkursy-i-losowania.html
dobosz.natalia@gmail.com

Balas
avatar

Nick: MyBooks - Nasze Recenzje /Queen Dee
Mail: my.books.1220@gmail.com
Banner: Wstawiony
Fan page: Polubiony
Obserwatorem: Jestem
Google +: Jestem

Balas
avatar

Zgłaszam się!
Obserwuję jako: ma ra
e-mail: mara180893@gmail.com
Pozdrawiam :)

Balas
avatar

Oczywiście, że się zgłaszam! Zakładki i notesik bardzo ładne, a książka pewnie ciekawa ;-)
Obserwuję jako Wiki7111.
W Google+ jestem.
E-mail: wiktoria.koziol@interia.pl
Baner wstawiony.
Liczę na dobrą passę :-)

Balas
avatar

Zgłaszam się ! Poproszę o cudeńka od Artillo .
Obserwuje jako Samash.
Google+ : Paulina Samash
e-mail: samash@op.pl
Baner wstawiony :)

Balas
avatar

Kapitalny konkurs na lato. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)
Ana

Balas
avatar

Zgłaszam się :)
Nie mam bloga.
Obserwuje na tym koncie jako Klaudia Stasiewicz
klaudia.stasiewicz5@gmail.com
Pozdrawiam :)

Balas
avatar

Zgłaszam się
obserwuje jako girl1805
google + Małgorzata w.
girl1805@interia.pl

Balas
Ten komentarz został usunięty przez autora. - Hapus
avatar

ZGŁASZAM SIĘ
Obserwuję jako Selena&Żaneta i dodałam do kręgów Google+
Banerek zaraz wstawię na http://krainatysiacaksiag.blogspot.com/ (będzie gdzieś po prawej stronie)
E-mail : zaneta1117@op.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się c;
Obserwuję jako Advenna, a bloga nie posiadam.
Pozdrawiam :)

Balas
avatar

Zgłaszam się
Obserwuję jako r.helt
e-mail: r.helt@wp.pl

Balas
avatar

Zgłaszam się
Obserwuję jako : Patryk Karwowski
e-mail: patryk.karwowski2@gmail.com

Balas
avatar

Zgłaszam się bardzo chętnie :-)
Obserwuję jako Pomalowana Na Niebiesko (Choć i konkursu nie trzeba, żeby dodać bloga do obserwowanych.)
e-mail: nazoltonaniebiesko@gmail.com
Banerek już wklejam u nas.

Balas
avatar

Zgłaszam się
Obserwuję jako: Agnieszka matysek
E-mail: agnieszka830401@gazeta.pl
Może to żenująco zabrzmi, ale nie wiem jak polubić na FB. Nie widzę żadnego znaczka: Lubię to...

Balas
avatar

Obserwuję jako lizzie
E-mail lizzie@wp.pl

Balas